РЕКЛАМАТА
Телевизионната реклама е правена специално за дебили с ментална недостатъчност. Казвам го, ако ги има и тях тук, да знаят, че това е за тях. Другите можете да си ходите, няма да става нищо интересно…
Е, ама много останаха! Приятно е, знаете, човек се чувства по-малко самотен…
Значи, телевизионната реклама днес е изключително за перилни препарати. Отиваме в супера и казваме:
– Госпожо, видяхме, че купувате новия „Ариел“. Какво ще кажете за нашето предложение да вземем тази кутия „Ариел“ и да ви я сменим с две кутии друг прах?
– Ау, не! – казва госпожата.
А представяте ли си да рече: „Да, благодаря!“ Какви крясъци ще се разнесат: „Стоп камера! Ще правим нов дубъл!“
Или пък новото „Омо“… Ах, новото „Омо“… Знаете го, онова, което пере бялото до още по-бяло… Аз си купувах старото „Омо“ и според мен то си переше много добре. Затова взех, че отидох при господин Омо и го питам:
– Извинете за безпокойството… Новото „Омо“ наистина ли пере по-бяло от старото „Омо“?
– Да… Още по-бяло от старото „Омо“.
– Значи старото „Омо“ пере… как да се изразя… по-малко бяло?
– Не, старото „Омо“ си пере бяло…
– А, разбирам… Защото, знаете ли, по-малко бяло за мен си значи направо светлосиво. А още по-бяло… Направо не знам що за цвят е това!
– Съвсем нов е – новооткрит. И отгоре на всичко новото „Омо“ пере петната, скрити в тъканта!
И това съм го виждал по телевизията. Стоят две домакини и едната казва на другата:
– Виж се, ма! Имаш петно, скрито в тъканта!
А пък другата я гледа и е тъжна, разбираш, защото има петно в тъканта.
Пък първата се хили и казва:
– Аз нямам, защото си имам новото „Омо“, нъц-нъц!
А тъжната плясва с ръце и казва:
– Ама има ли ново „Омо“?
– Ма, разбира се!
– Уау!
И всички са щастливи!
Или пък „Калгон“. Това пък е съвсем ново – препарат, който пере водата, преди да изпере прането. Това, в случай, че някой тъпак реши да си пере прането в мръсна вода.
Пробвайте – ще чуете как ензимите хрупат мръсотиите!
Адски гот!
Хайде, стига толкова, прекъсваме за реклама!