В предизборна кампания сме, това обаче се отнася само за политиците, електората слабо го интересува какво ще се случи на предстоящия вот, той има по-важни занимания – да седне пред телевизора и да гледа „Ергенът” или „Сървайвър”. За никого не е тайна, че реалити шоутата имат в пъти по-голяма аудитория от парламентарните дебати. Къде по-вълнуващо е да зяпаш как двама участници се псуват, от гласуването на някой жизненоважен за всички ни закон. Грубостите и вулгаризмите са насърчавани допълнително от продуцентите, защото това вдига рейтинга на предаването.
След като стоически изтърпяхме първия сезон на „Ергенът”, сега малкият екран е превзет от втория! И бегъл поглед върху 25-те кандидатки за сърцето на злощастния ерген доказва максимата, че количеството на силикон в устните и гърдите днес е правопорпорционално на шанса за спечелване на мъжкото сърце. Интересно е, че шоу жриците, за да повдигнат не само гърдите, а и интелекта си, са се преорентирали към професии като право и психология. Немалка част от тях се подвизават и в модното поприще „инфлуенсър”. Накратко – пишеш каквато глупост ти хрумне във фейсбук, пускаш селфита от екскурзии по света и трупаш хиляди последователи, които са заслепени от „уникалната” ти личност.
Една такава силиконова инфлуенсърка от новия сезон на „Ергенът”, пловдивчанката Габриела, признава: “Не работя, гледам си кефа. Спират ме, заговарят ме, искат снимки. Такава красавица, такава богиня – как да я подминеш. Като ходя на плаж, на всички мъже им падат ченетата”.
Да, от подобна свещена простота няма как да не ти падне ченето! Най-лошото е, че моделът на силиконовите кукли, които очакват да им бъде предоставено всичко наготово в живота, е въжделение за голяма част от младите момичета в България. Този модел през последните три десетилетия беше зададен от чалгата и от шоумени като Слави Трифонов, а стряскащият резултат е навсякъде край нас.
Е, как на човек да му се иска да е ерген в тази държава?!
Влади Христов